ՀԱՅՈՑ ԱՇԽԱՐՀ ՞ՏԻԳՐԱՆԱԿԱՆ՞
Նեմրութի սալարձանի բարձրաքանդակը
Նեմրութի այս սալարձանը այն եզակի
,,փաստաթուղթն,, է, որտեղ պատկերված է Հայոց Երվանդական-Արտաշեսյան թագակիր
արքան, որ կառուցել է Նեմրութի ՀԱՅՈՑ ԴԻՑԱՐԱՆԸ... Հիմա այս արքայիկի թագին
նայող ,,անհավատ,, հայերը թող ասեն, որ
նա ՀԱՅ չէ, Երվանդյան-Արտաշեսյան կրտսերագույն ընտանիքից չէ, Նեմրութն էլ
իր ԴԻՑԱՐԱՆՈՎ Մերձավոր Արևելքում բոլորինն է /հույներ, պարսիկներ և
ուրիշներ/, բայց ՀԱՅԿԱԿԱՆ չէ ու չէ: Կարծես դատապարտված ենք և ստիպողաբար
պիտի ընդունենք, որ այս լեռնաշխարհն ու նրա վրա ապրած ՀԱՅ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴԸ միայն
301 թվականից հետո է հայ ազգ դարձել... Մեր պատմությունը շարունակական
է և Փոքրասիական այս լեռնաշխարհի բնակիչները հարյուր հազարավոր տարիներ
եղել են այս տարածքի բնիկներ՝ իրենց պատմությամբ ու մշակույթով և զբաղեցրել
են Սև-Կասպից-Միջերկրական ծովերի միջև ընկած տարածքը հարավում հասնելով
մինչև Պաղեստին... Սա է իրականությունը: Եվ բոլորը ՍԱ ՊԻՏԻ ԸՆԴՈՒՆԵՆ,
իսկ առաջին հերթին մենք պիտի լինենք այս տարախաշրջանի և այդտեղ ստեղծվածի
ՏԵՐԸ, միակ ՏԵՐԸ:
Տիգրան ՀԱՅԱԶՆ
Նայեք Հայ արքայի թագին: Ամբողջովին կրկնում է ավագ Երվանդյան-Արտաշեսյան թագը, որ կրել են Տիգրան Մեծից առաջ և նրանից հետո: Ուղղակի այն ավելի ամբողջական պատկերագրությամբ երևում է Տիգրան Մեծի և Արտավազդ Բ-ի դրամների վրա: Ցավոք դրամների սահմանափակ տարածքը թույլ չի տվել, որ մենք բոլոր մանրամասները տեսնենք: Իսկ սալարձանի մեծ տարածքում մենք ավելի մեծ ճշտությամբ ենք տեսնում թագն ու նրա մանրամասները: Ավելին՝ տեսեք, թե ինչպես է տիգրան-արտավազդյան թագի երկու արծիվների միջև եղած ութաթև աստղը տեղադրված նաև այս Երվանդյա-Արտաշեսյան արքայիկի հագուստի վրա: Արքայիկն իշխանուական բոլոր պարագաներով է. նրա ձախ ձեռքին իշխանության նշան գավազանն է, հագուստը արևելյան է և ոչ մի ընդհանրություն չունի հունա-եվրոպականի հետ ու իջնում է մինչև ոտքերը /սրան հակառակ հույն-եվրոպական տիրակալները կրում էին կիսաշրջազգեստի տիպի շորեր ու ոտքերտ բաց էին/: Աջ ձեռքով արքայիկը ողջունում է Հայոց դիցարանի ռազմի աստված Վահագնին, որի մեջքին իր սպանած վիշապի մարմինն է /զուգահեռաբար փորձ է արվել այս կերպարի մեջ հունա-եվրոպական Հերակլեսին տենել, ինչը միանշանակ սխալ եզրահանգման արդյունք է/: Սալաքարի բարձրաքանդակը բացառիկ ՀԱՅԿԱԿԱՆ է՝ հայ կերպարներով: Անգամ պատկերագրության ձևը բացարձակ կրկնում է Տիգրան Մեծի դրամի պատկերագրությունը. արքայիկը դեպի ձախ կիսադեմով է և անգամ դեմքի, հատկապես քթի նույն համադրությունն է Տիգրան Մեծի դիմային մասի հետ: Այս բարձրաքանդակը իր բոլոր մանրամասներով ՀԱՅԿԱԿԱՆ է:
|